<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Om os

Hjerteforeningen Skive formidler Hjerteforeningens budskaber om forebyggelse, oplyser om hjertesygdom og støtter patienter og pårørende. Hjerteforeningen Skive bakker op om Hjerteforeningens landsdækkende kampagner med lokale aktiviteter.

Politisk er vi også på banen ved at tage væsentlige emner på sundhedsområdet op til debat lokalt. Hjerteforeningen Skive samarbejder rigtigt godt med Skive kommune. Vores samarbejde med Skive kommune udbygges hele tiden.

Bestyrelsen i Hjerteforeningen Skive prøver så godt som det er muligt at arrangerer gåture, motion, socialt samvær, foredrag, kurser og meget andet.

Har du gode ideer til arrangementer eller andet, hører vi også gerne fra dig.

Frivillig

Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen Skive, så kontakt en fra bestyrelsen, som også kan fortælle mere om arbejdet i Hjerteforeningen Skive.

Som frivillig får du oplevelser og glæde ved at løse opgaver i et fællesskab, tilfredsstillelsen ved at gøre en indsats og personlige kvalifikationer gennem kurser, foredrag og lærerige oplevelser.

Du kan altid sige nej til opgaver, som du ikke har lyst eller kvalifikationer til at påtage dig.